5 עצות זהב לפני מבחן במתמטיקה לכיתה ו'

מבחנים בכל גיל עלולים להיות דבר מלחיץ ומאתגר. אך עם ההכנה הנכונה ומספר טיפים אפשר להגיע אליהם רגועים ובטוחים יותר ולהצליח בהם יותר.

כיתה ו זו חשובה, ולהרבה הרבה ילדים נוצר לחץ וחששות ממבחני מתמטיקה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להצליח במבחן כמה שיותר. לפניכם 5 עצות זהב לפני מבחן מתמטיקה לכתה ו. בהצלחה!

לתרגל מבחנים

בשביל להגיע מוכנים כמה שיותר למבחן מומלץ לתרגל כמה שיותר מבחני דוגמא אשר יידמו לכם איך המבחן עומד להיראות וישקפו לכם מהם החוזקות שלכם בנושא הנלמד ובמה אתם צריכים לשוב ולתרגל. תרגול שוטף של מבחני מתמטיקה לכיתה ו', יעזור לכם לוודא כי אתם מבינים את החומר הנלמד, יכיר לכם סגנונות שונים של שאלות וישפר לכם את הביטחון העצמי. 

עצות זהב לפני מבחן מתמטיקה לכיתה ו

לנשום עמוק 

קודם כל, בשביל להוריד את סף החרדה והמתח חשוב לתרגל נשימות עמוקות. נשימות עוזרות למקד את המחשבה ולנקות את הראש מלחצים ומחשבות שליליות. כשניגשים לבחינה לחוצים, קשה מאוד לחשוב בצורה רגועה ונכונה וכך יכולים להיווצר טעויות בבחינה. לכן, שבו כמה דקות לפני הבחינה ותרגלו נשימות עמוקות. נסו להתרכז במחשבות חיוביות ולהגיד לעצמכם שאתם מסוגלים לעשות את המבחן בצורה הטובה ביותר. 

לתרגל עם חבר\ה

מעבר לכך שללמוד עם חבר זה כיף יותר, מחקרים הוכיחו כי ללמוד יחד עם חבר משפר משמעותית את איכות הלמידה שלנו. קבעו עם חבר טוב שתשבו ללמוד ולתרגל יחד לקראת המבחן- בין אם החבר ברמתכם, חלש ממכם או אף חזק ממכם בידע החומר הנלמד, למידה משותפת תעזור לכם להתכונן בצורה טובה יותר ומהנה יותר לקראת המבחן. 

לישון טוב לפני המבחן

כאשר אנו ישנים טוב, אנו עוזרים לגוף שלנו לנוח ולעכל את מה שלמדנו בצורה טובה יותר. במהלך השינה החומר הנלמד נקלט טוב יותר, וכך נקום לקראת המבחן רעננים, ערניים ומרוכזים יותר. ערב לפני המבחן מומלץ ללכת לישון מוקדם בכדי שתהיו במיטבכם ביום הבחינה.

השאירו זמן ליהנות עם חברים 

חשוב להשקיע זמן בלמידה ותרגול, אבל חשוב גם להשאיר זמן לפנאי וחברים. הפוגה כגון פעילות ספורטיבית, האזנה למוזיקה או פגישה עם חבר תעזור לכם, תעזור לכם להפיג את החרדה והחששות ולהוציא אנרגיה וכך להגיע משוחררים וקלילים יותר לקראת המבחן.

 

קישורים לתרגול מבחנים במתמטיקה לפי כיתה

לנוחיותכם, הוספנו מספר קישורים לעמודי תרגול מבחנים במקצוע מתמטיקה לפי כיתות. אתם מוזמנים לבחור את הכיתה הרלוונטית עבורכם וללחוץ על הקישור.

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ג' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ד' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ה' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ו' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ז' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ח' >>

לתרגול מבחנים במתמטיקה לכיתה ט' >>

מאמרים נוספים

תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 4  ממוצע: 5
בהצלחה - אתר המבחנים של ישראל

אתר בהצלחה הוקם בכדי לעזור לילדינו להצליח בלימודים ובבחינות המתקיימות בבתי הספר של מערכת החינוך בישראל וזאת ע”י אימון ותרגול של פתירת מבחנים באופן עצמאי כשלב מכין למבחנים בבתי הספר.