מדוע תלמידים בישראל מתקשים במקצועות הליבה?

אחת השאלות שהורים מודאגים, חוקרי אקדמיה ואנשי חינוך שואלים עצמם היא – מדוע תלמידים בישראל מתקשים במקצועות הליבה? התשובה היא מורכבת אבל אחת הסיבות העיקריות לכך היא ללא ספק, שלא מספיק מתנסים במבחני עבר שילמדו אותם את המבנה של מבחנים עתידיים.

בהצלחה – אתר המבחנים של ישראל הוא מיזם ייחודי שהוקם במטרה לאפשר לילדינו להצליח בבחינות ובלימודים במערכת החינוך בישראל, באמצעות תרגול ופתירת מבחנים עצמאית כשלב מקדים לבחינות בבתי הספר. החזון המנחה אותנו הוא להעניק לכל תלמידה ותלמיד בישראל ביטחון עצמי מלא בהבנת חומרי הלימוד במקצועות השונים הנלמדים במערכת החינוך בישראל.

לשם כך הקמנו מערכת בחינות יסודית ורחבת היקף, המורכבת מתרגולים ובחינות באופן פשוט, יעיל ונוח לשימוש. מחפשים מבחן באנגלית לכיתה ו? או אולי מבחן בחשבון לכיתה ג?

הגעתם למקום הנכון.

במאמר זה שאלנו את המומחים של בהצלחה מה הכי חשוב לדעת על הסיבות לכך שתלמידים בישראל מתקשים במקצועות ליבה – ובעיקר, מהן הדרכים לתקן זאת. ריכזנו את התשובות עבורכם כדי שתוכלו ליישם אותן בשטח ולוודא שהעתיד הלימודי של ילדיכם יתחיל היום.

מוכנים? בואו נתחיל. 

ושיהיה לכולנו בהצלחה.

תלמידים בישראל מתקשים במקצועות הליבה

תרגול הוא שם המשחק

"לא הביישן למד", אומר החצי הראשון של הפתגם הידוע. ואכן, מי שמתבייש לשאול, להתעניין ולתרגל – עלול להישאר מאחור.

אחת הסיבות העיקריות לכך שתלמידים רבים בישראל מתקשים במקצועות ליבה, היא פשוטה – היעדר תרגול מספיק. בדיוק לשם כך הקמנו את המיזם הייחודי שלנו, שמיועד להבטיח ששום מבחן במתמטיקה לכיתה ו או מבחן בעברית לכיתה ה לא יוריד לילדה או לילד שלכם את הביטחון. 

אז כיצד נכון לתרגל?

האתר שלנו מרכז מבחנים לכיתות ג עד ט במקצועות גאוגרפיה, לשון, ספרות, גאומטריה, מדעים, עברית, מתמטיקה, פיזיקה, תרבות ישראל, אנגלית, תנ"ך, היסטוריה, אזרחות ועוד. מומלץ לעבור עליהם ולתרגל את המבחנים הרלוונטיים. כך בנכם או בתכם יוכלו לפתח כישורי למידה שיסייעו להם רבות בעתיד, וכן היכרות מקרוב עם מבנה תכנית הלימודים. 

מערכת החינוך בישראל יכולה להיות נוקשה וטכנית לעתים. לכן צריך להכיר לא רק את התוכן, אלא גם את מבנה הבחינות והשאלות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

אז שיהיה לנו בהצלחה. 

אז איך זה בעצם עובד?

בואו נניח לדוגמה שאתם מחפשים מבחן באנגלית לכיתה ה. במערכת שלנו תוכלו למצוא מבחנים כאלו לתרגול חופשי ועצמאי על ידי ילדיכם. 

נשמח לעמוד לשירותכם כדי לוודא שהילדה או הילד שלכם יזכו בהזדמנות להצליח בלימודים כמו שאתם יודעים שהם יכולים, ולא ייבלמו על ידי המערכת רק משום שלא זכו לתרגול ולאימון מספיקים. שיעורי בית הם תמיד הדרך להצלחה – ובמקרה הזה, מדובר ב"שיעורי בית" ביוזמתכם שיכולים לקחת את הלימודים של ילדיכם לשלב הבא.

עם רקורד של הצלחה מוכחת והישגים משמעותיים, אתר המבחנים של ישראל הוא הכתובת הנכונה עבורכם כדי לוודא שילדיכם יצליחו בלימודים. כי בכל הנוגע לעתיד של ילדיכם, אין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים?

תנו לנו לעזור לכם

בפעם הבאה שאתם מחפשים מבחן במדעים לכיתה ו – אל תחפשו רחוק. אתר המבחנים שלנו כאן כדי לדאוג לכך שילדיכם יעברו את המבחנים הבאים בהצטיינות. כל מה שדרוש לשם כך הוא תרגול. אז שיהיה לנו בהצלחה.

הירשמו עוד היום לאתר שלנו ותוכלו ליהנות ממיטב המבחנים לתרגול ולפתירה עבור ילדיכם. העתיד הלימודי שלהם מתחיל כאן. כי ההצלחה שלהם – היא השליחות שלנו.

 

מאמרים נוספים

בהצלחה - אתר המבחנים של ישראל

אתר בהצלחה הוקם בכדי לעזור לילדינו להצליח בלימודים ובבחינות המתקיימות בבתי הספר של מערכת החינוך בישראל וזאת ע”י אימון ותרגול של פתירת מבחנים באופן עצמאי כשלב מכין למבחנים בבתי הספר.